Thought

Intelligent Game 知的ゲーム

 →Smile 笑顔
When there is something which is not going well, do you
look at it as a problem? I see it as an "intelligent game" to enjoy.
"The way you see the thing" makes your life more interesting !

何かうまくいかないことがあった時、あなたはそれを問題と
見ますか? 私はそれを、楽しむための「知的ゲーム」とみなします。
何事も見方によって人生がより楽しくなります。

スポンサーサイト


記事一覧  3kaku_s_L.png Art
記事一覧  3kaku_s_L.png Music
記事一覧  3kaku_s_L.png Thought
記事一覧  3kaku_s_L.png Health
記事一覧  3kaku_s_L.png Word
記事一覧  3kaku_s_L.png How to
記事一覧  3kaku_s_L.png 未分類
         
   →Smile 笑顔 Smile 笑顔

~ Comment ~

管理者のみ表示。 | 非公開コメン卜投稿可能です。
  • 【Smile 笑顔】へ