Thought

Different Results 異なる結果

 ←Quiet Practice 静かな練習 →Oversight 見落とし
When a rental bicycle system in Paris started a few years ago,
I was happy to use it. At that time, I had only an idea that "cycling is
good for health". And thanks to it, I really became so healthy.
Then someone told me, "It must be so unhealthy to ride a bicycle in Paris,
because you inhale the exhaust gas of the car." If I had thought
cycling like that, I would have become unhealthy. However, I became
very healthy. This is the reason why some people get different
results even though they take the same action.

数年前にパリの貸し自転車制度が出来た頃、私は喜んで
それを使いました。「自転車に乗るのは身体に良い」という考えしか
なく、お蔭で本当に驚くほど健康になりました。その後で
「車の排気ガスを吸うからさぞ不健康だろうね」という意見を
聞きました。もしそのように考えて自転車に乗れば、私は不健康に
なっていたでしょう。しかし私は大変健康になったのです。これが
同じ行動を取りながら人によって結果が異なる理由です。

スポンサーサイト


記事一覧  3kaku_s_L.png Art
記事一覧  3kaku_s_L.png Music
記事一覧  3kaku_s_L.png Thought
記事一覧  3kaku_s_L.png Health
記事一覧  3kaku_s_L.png Word
記事一覧  3kaku_s_L.png How to
記事一覧  3kaku_s_L.png 未分類

~ Comment ~

管理者のみ表示。 | 非公開コメン卜投稿可能です。
  • 【Quiet Practice 静かな練習】へ
  • 【Oversight 見落とし】へ